Kismama Jóga - Online


Mozogj biztonságosan és kapcsolódj a babádhoz!

A kismamajóga segít felkészülni a szülésre, a gyakorlatok kellemesen átmozgatják, nyújtják a testrészeket és ellazítják a csípőt, ami elengedhetetlen fontosságú a szülés során. 

 Az foglalkozásokon a Kismama jóga gyakorlatok mellett alkalmazzuk az ősi, amazóniai természeti népek lágy, szülést könnyítő mozdulatait is. Mindemellett az óra tartalmaz gátizomtornát, légzőgyakorlatokat és egy szép hosszú meditációt, melyben elmélyítheted a kapcsolatod a babáddal!


Jógázz velünk minden Hétfőn 18:00-19:30-ig otthonról!

FONTOS! Kismama jóga foglalkozásokon a várandósság 14. hetétől egészen a szülésig lehet részt venni, kivéve ha az orvos nem járult hozzá a testmozgás végzéséhez.

Mire lesz szükséged? Egy laptopra/számítógépre vagy telefonra, amivel csatlakozhatsz az online programhoz, csúszásmentes szőnyegre, takaróra, párnákra valamint egy szobára, ahol ebben a 1,5 órában nyugodtan, zavartalanul mozoghatsz és kettesben lehetsz a babáddal.


90 perces Kismama jóga óra felépítése

1. Kismama jóga: A kismama jóga egy lassú áramlás, puha, lágy, hullámzó mozdulatok jellemzik. Módosított jóga ászanákat végzünk, melyeket kényelmesen és biztonságosan végezhetsz

Majd légzőgyakorlatokat tanulunk, melyek a vajúdás alatt segítenek a lazításban, a feszültség oldásában és a fájdalomkezelésben.


2. Gátizom torna: Minden órán kiemelt figyelmet fordítunk a gátizmok erősítésére. Az edzett, erős gátizomzat a vajúdás alatt gyorsabban és könnyebben tágul, csökken a gátmetszés kockázata és a szülés után is gyorsabban regenerálódik. 

3. Meditáció: Az óra végén egy szép hosszú meditációban elmélyítheted a kapcsolatod a babáddal, valamint segít a várandósság alatt a tested ösztönös erejének tudatosításában és a kiegyensúlyozottságod fenntartásában.


Jelentkezés

Az online alkalmakhoz egyszerűen regisztráció nélkül Zoomon keresztül csatlakozhatsz telefonon vagy számítógépen. Ennek részleteiről jelentkezést követően, e-mailben kapsz részletes tájékoztatást.


Mikortól ajánlott a Kismama jóga?

A 14. héttől egészen a várandósság végéig részt vehetsz Kismama jóga órákon, kivéve, ha az orvosod épp nem javasolja a mozgást. Amennyiben valamilyen egészségügyi problémád van, vagy nem vagy benne biztos, hogy részt vehetsz a programon, mindenképp kérd ki az orvosod véleményét arról, hogy jógázhatsz-e. A 8 - 13. hét között tapad meg véglegesen a placenta, ezért ebben az időszakban inkább a pihentető, relaxációs és meditációs programokat javasoljuk. 

Milyen jóga gyakorlatokat tilos végezni a várandósság alatt?
Homorítást, hátrahajlást, hasizom gyakorlatokat, fordított testhelyzeteket (pl. gyertya), az erős csavarásokat, sokáig kitartott pózokat, légzés visszatartást, illetve ikerterhességnél a nagy terpeszt. Figyeld a tested jelzéseit! Minden más gyakorlatból annyit végezz, amennyi jól esik. Bármikor megállhatsz, pihenhetsz óra közben, kimehetsz mosdóba, azt teheted ami éppen jól esik neked és a babádnak. 


Szabad étkezni a foglalkozás előtt?
Vizet készíthetsz magad mellé. Legjobb, ha 1 órával előtte már nem eszel (legfeljebb pár falat gyümölcsöt). 

Mire lesz szükséged?
Használj csúszásmentes jógaszőnyeget, ha van, de sima szőnyegen is lehet jógázni, amennyiben nem csúszik. Készíts magad mellé párnákat, takarót. A gyakorlatok végzése közben viselj kényelmes, laza öltözetet.


Várunk szeretettel a programon!